Укр Рус

Історія бренду

Історія бренду LACALUT бере початок у 20-х роках XX століття. У червні 2008 року торгівельна марка LACALUT відзначила 80-ліття свого існування на ринку Німеччини. Висока якість і ефективність забезпечили LACALUT визнання серед фахівців і популярність у споживачів більш ніж в 50 країнах світу. Перші постачання зубних паст LACALUT до України почалися в 1994 році.

Концерн Dr. Theiss Naturwaren вже більше 30 років відомий на ринку Німеччини. Компанія починала свою діяльність з виробництва лікарських засобів на рослинній основі.

Сьогодні підприємство представляє 4 відомих бренди:

  1. Лікарські засоби ТМ Dr. Theiss,
  2. Засоби гігієни для порожнини рота ТМ Lacalut,
  3. Косметичний напрям Pharmatheiss cosmetics,
  4. Серія проти болю в м’язах і суглобах Dolgit.

Продукція LACALUT неодноразово підтверджувала і зміцнювала свій авторитет серед фахівців, стаючи усе більш доступною для споживачів, але не втрачаючи при цьому своєї неперевершеної якості і ефективності.

Продукція LACALUT продається у більш ніж 50 країнах світу.

В Україні LACALUT – бренд №1*, лідер аптечних продажів серед зубних паст. Частка LACALUT на фармацевтичному ринку зубних паст складає більше 30%*.

Таким чином, кожна третя упаковка зубної пасти, продана в аптеці, представляє дану торгівельну марку.

Якість продукції LACALUT постійно підтверджується незалежними експертами:

  • В 1997 році за результатами дослідження, проведеного Центром незалежних споживчих експертиз, зубна паста LACALUT отримала Диплом лауреата конкурсу «Лицем до споживача».
  • У 2001 році було проведено порівняльне тестування 13 лікувальних і лікувально-профілактичних зубних паст, за результатами якого якість зубної пасти Lacalut Aktiv отримала оцінку «відмінно».
  • На конкурсі «Панацея-2004» торгівельна марка LACALUT отримала винагороду «За успішне впровадження на фармацевтичний ринок України лікувально-профілактичних зубних паст».
  • У 2008 році бренд LACALUT був відмічений винагородою переможця на IX щорічному конкурсі професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея-2008» в номінації «Зубна паста року».
  • У 2013 році зубна паста “Лакалут актив” стала переможницею у щорічній премії “Health, Wellness and Beauty Awards”, що проводиться під егідою ТМ Watsons (мережа магазинів) у номінації “Краща зубна паста 2012”. HWB Awards – це щорічна пермія, якою нагороджуються кращі товари за вибором покупців мережі Watsons. У голосуванні прийняли участь біля 50 000 чоловік із 89 міст України. Таким чином, HWB Awards можно вважати наймасштабнішим дослідженням споживчих переваг в Україні.
  • У 2018 році зубна паста «Лакалут» повторила успіх і також стала переможницею у щорічній премії “Health, Wellness and Beauty Awards” від Watsons.

Бути в перших рядах не лише почесно, але і відповідально! Ми це розуміємо, усвідомлюємо, і прагнемо відповідати високому званню лідера, розробляючи і впроваджуючи інноваційні препарати.

* Згідно даних роздрібного аудиту Системи дослідження фармацевтичного ринку «PharmXplorer», який є аналітичним продуктом ТОВ «Проксіма Рісерч», за підсумками 2018 року бренд «Лакалут» в класі 4.1.1 «Зубні пасти»