Історія бренду

Історія бренду LACALUT бере початок у 20-х роках XX століття. У червні 2008 року торгівельна марка LACALUT відзначила 80-ліття свого існування на ринку Німеччини. Висока якість і ефективність забезпечили LACALUT визнання серед фахівців і популярність у споживачів більш ніж в 50 країнах світу. Перші постачання зубних паст LACALUT до України почалися в 1994 році.

Концерн Dr. Theiss Naturwaren вже більше 30 років відомий на ринку Німеччини. Компанія починала свою діяльність з виробництва лікарських засобів на рослинній основі. Сьогодні підприємство представляє 4 відомих бренди: лікарські засоби ТМ Dr. Theiss, засоби гігієни для порожнини рота ТМ Lacalut, косметичний напрям Pharmatheiss cosmetics, а також серію проти болю в м'язах і суглобах і по догляду за ногами Allgasan.

Продукція LACALUT неодноразово підтверджувала і зміцнювала свій авторитет серед фахівців, стаючи усе більш доступною для споживачів, але, не втрачаючи при цьому своєї неперевершеної якості і ефективності.

В Україні LACALUT - лідер аптечних продажів серед зубних паст. За даними Фармстандарту, частка LACALUT на фармацевтичному ринку зубних паст складає більше 30%*. Таким чином, кожна третя упаковка зубної пасти, продана в аптеці, представляє дану торгівельну марку.

Якість продукції LACALUT постійно підтверджується незалежними експертами. Вже в 1997 році за результатами дослідження, проведеного Центром незалежних споживчих експертиз, зубна паста LACALUT отримала Диплом лауреата конкурсу «Лицем до споживача». У 2001 році було проведено порівняльне тестування 13 лікувальних і лікувально-профілактичних зубних паст, за результатами якого якість зубної пасти Lacalut Aktiv отримала оцінку «відмінно». На конкурсі «Панацея-2004» торгівельна марка LACALUT отримала винагороду «За успішне впровадження на фармацевтичний ринок України лікувально-профілактичних зубних паст».

У 2008 році бренд LACALUT був відмічений винагородою переможця на IX щорічному конкурсі професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея-2008» в номінації «Зубна паста року».

У 2013 році зубна паста "Лакалут актив" стала переможницею у щорічній премії "Health, Wellness and Beauty Awards", що проводиться під егідою ТМ Watsons (мережа магазинів) у номінації "Краща зубна паста 2012". HWB Awards – це щорічна пермія, якою нагороджуються кращі товари за вибором покупців мережі Watsons. У голосуванні прийняли участь біля 50 000 чоловік із 89 міст України. Таким чином, HWB Awards можно вважати наймасштабнішим дослідженням споживчих переваг в Україні.

Бути в перших рядах не лише почесно, але і відповідально! Ми це розуміємо, усвідомлюємо, і прагнемо відповідати високому званню лідера, розробляючи і впроваджуючи інноваційні препарати.

* відповідно до даних з продажу зубних паст Лакалут в аптеках (Фармстандарт 2012)