Укр Рус
Humburger

Про компанію

  • Свою історію LACALUT веде з початку 20-х років XX століття. У червні 2008 року торгова марка LACALUT відзначила 80-річчя своєї присутності на ринку Німеччини. Найвищому якість і ефективність забезпечив LACALUT визнання у фахівців і популярність у споживачів більш ніж в 50 країнах світу. Перші поставки зубних паст LACALUT в Україні почалися в 1994 році.
  • Вся продукція LACALUT виробляється німецьким фармацевтичного холдингом Dr. Theiss Naturwaren GmbH відповідно до Міжнародним нормам GMP, пріменяемими до лікарських препаратів.
  • Концерн Dr. Theiss Naturwaren вже більше 30 років відомий на ринку Німеччини. Компанія починала свою діяльність з виробництва лікарських засобів на рослинній основі. Сьогодні підприємство представляє 4 відомих бренда.
Image

В Україні LACALUT – бренд №1*

Частка LACALUT на фармацевтичному ринку зубних паст становить понад 30% *. Таким чином, кожна третя упаковка зубної пасти, продана в аптеці, представляє дану торговельну марку.
Компетентний догляд для зубів і ясен!
Стоматологічна серія LACALUT з'явилася на світ на початку 20-х років двадцятого століття. Висока якість і ефективність відразу ж забезпечили бренду Визнання у фахівців і завоювало Популярність у споживачів більше 50 країн світу.
Є проблема - є рішення!
Сьогодні серія LACALUT включає в себе цілу гаму засобів: зубні пасти, ополіскувачі, зубні щітки, а також кошти для зубних протезів. Таким чином, за допомогою торгової марки LACALUT можливе комплексне рішення будь-якої проблеми в порожнині рота як у дорослих, так і у дітей.
Діюча речовина
Назва LACALUT походить від головного активної речовини - лактату алюмінію. Лактат алюмінію - це сіль молочної кислоти, яка має яскраво виражений в'яжучі та протизапальні дії.
Сертифікація продукції
Продукція LACALUT клінічно протестована і схвалена Німецьким товариством стоматологів, Дитячим стоматологічним центром Лейпцігського Університету і Рекомендована Асоціацією Стоматологів України
Авторитет серед фахівців
Продукція LACALUT неодноразово підтверджувала і зміцнювала свій авторитет серед фахівців, стаючи все більш доступною для споживачів, але не втрачаючи при цьому свого неперевершеного якості та ефективності. Продукція LACALUT продається в більш ніж 50 країнах світу.
Унікальна дія!
LACALUT рекомендується в першу чергу людям, що страждають запальними захворюваннями пародонту і порожнини рота, кровоточивість ясен, а також для захисту від карієсу і гіперчутливості зубної емалі, в тому числі на тлі запалення тканин пародонту.

Якість продукції LACALUT постійно підтверджується незалежними експертами:

  • У 1997 році за результатами дослідження, проведеного Центром незалежних споживчих експертиз, зубна паста LACALUT отримала Диплом лауреата конкурсу «Обличчям до споживача».
  • У 2001 році було проведено порівняльне тестування 13 лікувальних і лікувально-профілактичних зубних паст, за результатами якого якість зубної пасти Lacalut Aktiv отримала оцінку «відмінно».
    На конкурсі «Панацея-2004» торгова марка LACALUT отримала нагороду «За успішне впровадження на фармацевтичний ринок України лікувально-профілактичних зубних паст».
  • У 2008 році бренд LACALUT був відзначений нагородою переможця на IX щорічному конкурсі професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея-2008» в номінації «Зубна паста року».
  • У 2013 році зубна паста “Лакалут актив” стала переможницею у щорічній премії “Health, Wellness and Beauty Awards”, що проводиться під егідою ТМ Watsons (мережа магазинів) у номінації “Краща зубна паста 2012”. HWB Awards – це щорічна премія, якою нагороджуються кращі товари за вибором покупців мережі Watsons. У голосуванні взяли участь близько 50 000 чоловік з 89 міст України. Таким чином, HWB Awards можна вважати наймасштабнішим дослідженням споживчих переваг в Україні.
  • У 2018 році зубна паста «Лакалут» повторила успіх і також стала переможницею в щорічній премії “Health, Wellness and Beauty Awards” від Watsons.
Image

Бути в перших рядах не тільки почесно, але і відповідально!

Ми це розуміємо, усвідомлюємо, і прагнемо відповідати високому званню лідера, розробляючи і впроваджуючи інноваційні препарати.

* Згідно з даними роздрібного аудиту Системи дослідження фармацевтичного ринку «PharmXplorer», який є аналітичним продуктом ТОВ «Проксіма Рисерч», за підсумками 2018 бренд «Лакалут» в класі 4.1.1 «Зубні пасти»